over joerka
verbeteren van dienstverlening
Joerka is zelfstandig partner in het verbeteren van dienstverlening via het websites.
verhogen van klanttevredenheid
Bedrijven help ik om te zorgen dat klanten kopen wat ze willen hebben, zodat ze tevreden zijn, niks terugsturen, terugkomen, en het bedrijf aan anderen aanbevelen.
ontwerpen van producten en diensten
Bedrijven help ik producten en diensten te ontwikkelen die mensen willen hebben en blijven gebruiken. Door de value proposition én customer journey en het contact op de touch points beter af te stemmen op de behoefte en het gedrag van klant en gebruiker.
De beste value proposition én customer journey in de markt. Kostenbesparing door doelgerichte ontwikkeling en het weglaten van overbodige features.
zelfredzame burger, klant en gebruiker
Overheidsorganisaties en bedrijven help ik te zorgen dat de burger zichzelf beter kan redden via een website, en minder via post, e-mail, telefoon of door langs te komen.
ontwerpen van middelen
Eerst het gedrag van klant en gebruiker begrijpen in praktische situaties van de customer journey.
Dan de middelen verbeteren waarmee waarde wordt geleverd aan klant en gebruiker.
ontwerpen van websites en andere software applicaties
Joerka ontwerpt en ontwikkelt websites en andere software applicaties voor smart-phone, tablet, desktop, en andere apparaten.
ontwerpen van dienstverlening en bedrijfsprocessen
De waarde die wordt geleverd op een touch point, wordt gevormd door de waardeketen.
Om dienstverlening op een touch point als een website te verbeteren, kan ontwikkeling van de waardeketen nodig zijn.
Waar gewenst ontwikkelt Joerka relevante schakels van de value chains, op relevante touch points. Hetgeen kan leiden tot het ontwikkelingen van verdienmodellen, bedrijfprocessen, producten en meer.
samenwerken met partners
Joerka werkt samen met partners om alle aspecten van een opdracht in te kunnen vullen.
contact
joerka@spamjoerkaspam.spamnl
06 10 75 68 54